Thursday

Lagi Gambar TRAP


Budak2 mmg suka main air. Org dewasa sila pantau aktiviti kanak2. Air gunung ni mmg terkenal dgn kekerasannya..

Sape2 nak mandi kolam air panas semulajadi bersuhu sederhana ni jgn le tgh ari buta. Kalu sanggup berendam jugak mmg teror la you all..

Air sejuk ni di pam masuk dari sumber air gunung, kemudian di keluarkan secara graviti. mmg air sentiasa mengalir dan freshh..

ini rumah jiran saya. not for sale & not for rent. ahaks

Salam. Alhamdulillah syukur dah siap 90% kelengkapan rumah saya. Masih ada keperluan lain yang dipikirkan boleh diisi di dlm rumah tu. semua bergantung kepada bajet semasa.. ish2 banyak lagi modal nak kena inject. sabar ekk..

Kalu boleh kepada tetamu yang dihormati sila ambil dan pulangkan kunci di homestay tu sendiri.. senang pihak kami untuk menguruskan hal2 yang berkenaan. lain kalau kita dah penah deal 2 @ 3 kali sebelum ni.. Just nak berhati2 dalam pengurusan homestay ni. Lagipun aku bukannya SENANG sgt dr segi kewangan, masa & fitrah ni. Harap kita dapat berkomunikasi untuk berkerjasama dengan lebih lancar lagi. Faham situasi ini, duduk & bekerja kat Shah Alam, anak isteri menetap di Jelubu, N9, Balik kampung Perak nak ziarah/urus mak& ayah mertua Uzur, Urus kebun, Urus Haiwan Ternakan dll. Memang hari minggu yang sibuk kalu nak dibandingkan dengan 2 hari bercuti tu(sabtu ahad). Duit ada lebih boleh balik tiap2 minggu. KOPAK2.. Kalu dpt balik 2 minggu sekali pun dah kira Alhamdulillah. Nasib Baik Ada MAK + ABAH love yang sanggup tengokkan homestay tu. So kalu aku tak sempat nak layan tetamu homestay abah ngn mak aku ada. dont worry. Kadang2 ada kelapangan kami pun datang bercuti juga kat situ..hehehe. Kami Sentiasa Meningkatkan kualiti kelengkapan perkhidmatan Aman Homestay. Akhir kata. Sebarang kekurangan yang tuan/puan harapkan tiada di homestay kami, harap di maafkan.

Chaabuttt...

No comments:

Post a Comment